mandante di ogni maleficio

@IMF 666 NWO, tu sei stato: il mandante: di ogni maleficio!] In his speech, the Pope also recalled Welby's intervention " to find a peaceful solution to the Syrian conflict such as would guarantee the security of the entire population, including the minorities, not least among whom are the ancient local Christian communities. As you yourself have observed, we Christians bring peace and grace as a treasure to be offered to the world, but these gifts can bear fruit only when Christians live and work together in harmony. This makes it easier to contribute to building relations of respect and peaceful coexistence with those who belong to other religious traditions, and with non-believers". "As even as we speak - said the Anglican primate - our brothers and sisters in Christ suffer terribly from violence, oppression and war, from bad government and unjust economic systems. If we are not their advocates in the name of Christ, who will be?".

@Obama -- i tuoi criminali salafiti, loro portano la sharia, che, è sempre stata: il genocidio di ogni diversità, per essere proprio tu, il migliore nazista nemico di Israele

Unius REI è con Assad! [ il presidente della Commissione Esteri della Duma vicino al Cremlino, Alexiei Pushkov aggiungendo: «Obama sta prendendo la stessa strada di Bush»]. «Il rapporto della Casa Bianca sull'uso di armi chimiche in Siria: è pieno di menzogne», ha commentato il governo siriano in una nota del ministero degli esteri diffuso dalla tv di Stato. Gli Stati Uniti - prosegue il comunicato - tentano in ogni modo di giustificare la decisione del presidente Barack Obama di armare le opposizioni siriane. «Se da una parte affermano di voler lottare contro il terrorismo e inseriscono la Jabhat an Nusra nella lista nera, dall'altra inviano denaro e armi alle bande di terroristi». Il comunicato prosegue affermando che «gli Usa bloccano ogni decisione del Consiglio di sicurezza di condannare i crimini commessi dai terroristi». --> hezbollah: Siria, è guerra a progetto ostile". Leader Nasrallah, per questo siamo entrati in conflitto siriano 14 giugno, 17:51

[ARAB League: imperiliasm worldwide caliphate: fucking sharia islamist shit] if you do not make an approach: historical and critical, that is, scientific the Quran? the war against you, can not be avoided! then: I can transform: deflect the inevitable world war: in a war against: ISLAM NAZI.. but, is that what you want? Why, you do not have more compassion for your children, more: than that, I have? [[Arab League]] Rejoice! REI is Unius, lorenzoAllah the Mahdi, the new legal and theological foundation of Islam ... the murderess criminal, misogynist, donkey, esoteric, sexist, racist, etc. .. Muhammad? will be metabolized in the historical process! lol. no! there are no prophets killers of innocent people! lol.
UniusRei3
UniusRei3 ha pubblicato un commento
1 ora fa

[Lega ARABA: califfato mondiale: del cazzo sharia] se, voi non fate un approccio: storico critico, cioè, scientifico al Corano? la guerra: contro: di voi non potrà essere evitata! quindi: io posso trasformare: deviare, la inevitabile, guerra mondiale: in una guerra contro l'ISLAM.. ma, è questo che voi volete? perché, voi non avete più compassione: dei vostri bambini, più: di quella, che, io ho?
UniusRei3
UniusRei3 ha pubblicato un commento
1 ora fa

[[Lega ARABA ]] rallegratevi! è Unius REI, lorenzoAllah il Mahdì, la nuova fondazione giurdica e teologica dell'ISLAM... l'assassino criminale misogino, maschilista, razzista, ecc.. di Maometto? sarà metabolizzato nel processo storico!
UniusRei3
UniusRei3 ha pubblicato un commento
1 ora fa

lol. no! non ci sono profeti assassini di persone innocenti! lol.
LorenzoJHWH Unius REI
LorenzoJHWH Unius REI ha pubblicato un commento
1 ora fa

you are doing a job, for Satan and he is a criminal murderess: the enemy of mankind! therefore ye shall bear the whole weight of his crimes, and his punishment! voi state facendo un lavoro, per satana e lui è un criminale assassino: il nemico del genere umano! quindi voi porterete tutto il peso, dei suoi crimini, e della sua punizione!
LorenzoJHWH Unius REI
LorenzoJHWH Unius REI ha pubblicato un commento
2 ore fa

666 MrCoocon IMF-NWO -- chi credi tu: che, lui/lei potrà piangere la tua morte: ora?
LorenzoJHWH Unius REI
LorenzoJHWH Unius REI ha pubblicato un commento
2 ore fa

[[ Salmo 20 (21) Ringraziamento per la vittoria del Re-Messia: lorenzoJHWH, Unius REI, alleluia! Al maestro del coro. Salmo. Di Davide: voi cantate: un inno di lode e di adorazione: nel mio: Tempio Ebraico! Signore, il re gioisce della tua potenza! Quanto esulta per la tua vittoria! Alleluia! ]] Hai esaudito il desiderio del suo cuore, non hai respinto la richiesta delle sue labbra. Gli vieni incontro con larghe benedizioni, gli poni sul capo una corona di oro puro. Vita ti ha chiesto, a lui l'hai concessa, lunghi giorni in eterno, per sempre.Vita ti ha chiesto, a lui l'hai concessa, lunghi giorni in eterno, per sempre.Vita ti ha chiesto, a lui l'hai concessa, lunghi giorni in eterno, per sempre.Vita ti ha chiesto, a lui l'hai concessa, lunghi giorni in eterno, per sempre.Vita ti ha chiesto, a lui l'hai concessa, lunghi giorni in eterno, per sempre.Vita ti ha chiesto, a lui l'hai concessa, lunghi giorni in eterno, per sempre.
LorenzoJHWH Unius REI
LorenzoJHWH Unius REI ha pubblicato un commento
2 ore fa

[[ Salmo 20 (21) Ringraziamento per la vittoria del Re-Messia: lorenzoJHWH, Unius REI, alleluia! Al maestro del coro. Salmo. Di Davide: voi cantate: un inno di lode e di adorazione: nel mio: Tempio Ebraico! Signore, il re gioisce della tua potenza! Quanto esulta per la tua vittoria! Alleluia! ]] Grande è la sua gloria per la tua vittoria, lo ricopri di maestà e di onore, poiché gli accordi benedizioni per sempre, lo inondi di gioia dinanzi al tuo volto. Perché il re confida nel Signore: per la fedeltà dell'Altissimo non sarà mai scosso. Perché il re confida nel Signore: per la fedeltà dell'Altissimo non sarà mai scosso. Perché il re confida nel Signore: per la fedeltà dell'Altissimo non sarà mai scosso. Perché il re confida nel Signore: per la fedeltà dell'Altissimo non sarà mai scosso. Perché il re confida nel Signore: per la fedeltà dell'Altissimo non sarà mai scosso.
LorenzoJHWH Unius REI
LorenzoJHWH Unius REI ha pubblicato un commento
2 ore fa

[[ Salmo 20 (21) Ringraziamento per la vittoria del Re-Messia: lorenzoJHWH, Unius REI, alleluia! Al maestro del coro. Salmo. Di Davide: voi cantate: un inno di lode e di adorazione: nel mio: Tempio Ebraico! Signore, il re gioisce della tua potenza! Quanto esulta per la tua vittoria! Alleluia! ]] La tua mano raggiungerà tutti i nemici, la tua destra raggiungerà quelli che ti odiano. Gettali in una fornace ardente, nel giorno in cui ti mostrerai; Gettali in una fornace ardente nel giorno in cui ti mostrerai; Gettali in una fornace ardente nel giorno in cui ti mostrerai; Gettali in una fornace ardente nel giorno in cui ti mostrerai; Gettali in una fornace ardente, nel giorno in cui ti mostrerai; nella sua ira, li inghiottirà il Signore, li divorerà il fuoco. nella sua ira, li inghiottirà il Signore, li divorerà il fuoco. nella sua ira, li inghiottirà il Signore, li divorerà il fuoco.
LorenzoJHWH Unius REI
LorenzoJHWH Unius REI ha pubblicato un commento
2 ore fa

[[ Salmo 20 (21) Ringraziamento per la vittoria del Re-Messia: lorenzoJHWH, Unius REI, alleluia! Al maestro del coro. Salmo. Di Davide: voi cantate: un inno di lode e di adorazione: nel mio: Tempio Ebraico! Signore, il re gioisce della tua potenza! Quanto esulta per la tua vittoria! Alleluia! ]] nella sua ira, li inghiottirà il Signore, li divorerà il fuoco. nella sua ira, li inghiottirà il Signore, li divorerà il fuoco. nella sua ira, li inghiottirà il Signore, li divorerà il fuoco. Eliminerai dalla terra il loro frutto, la loro stirpe di mezzo agli uomini. Perché hanno riversato su di te il male, hanno tramato insidie; ma non avranno successo. Hai fatto loro voltare la schiena, quando contro di loro puntavi il tuo arco. Àlzati, Signore, in tutta la tua forza: canteremo e inneggeremo alla tua potenza.
LorenzoJHWH Unius REI
LorenzoJHWH Unius REI ha pubblicato un commento
2 ore fa

[sharia caliphate worldwide imperialism]Abu criminal Antar -- give 100 times: to you: the same answer? is useless! I am only a Christian: How, Everyone! and a man like everyone else! but, Jesus is inside each one: us! certainly: it is in the Christian martyrs: innocent, that: the Pharisees Illuminati and Islamists kill every day. dare: 100 volte: a te: la stessa risposta? è inutile! io sono soltanto: un cristiano: come tutti! ed un uomo come tutti! ma, Gesù è dentro ognuno: di noi! certamente: è dentro i martiri cristiani: innocenti, che: i farisei Illuminati e gli islamisti uccidono ogni giorno.
LorenzoJHWH Unius REI
LorenzoJHWH Unius REI ha pubblicato un commento
2 ore fa

Salmo 27 (28) Supplica e ringraziamento, Di Davide (UNIUS REI: lorenzoJHWH). A te grido, Signore, mia roccia, con me: tu non tacere: se tu non mi parli, sono come chi scende nella fossa. Ascolta la voce della mia supplica, quando a te grido aiuto, quando alzo le mie mani, verso il tuo santo tempio. Non trascinarmi via con malvagi e malfattori, che parlano di pace al loro prossimo, ma hanno la malizia nel cuore. Ripagali secondo il loro agire, secondo la malvagità delle loro azioni; secondo le opere delle loro mani, rendi loro quanto meritano. Non hanno compreso l'agire del Signore e l'opera delle sue mani: egli li demolirà, senza più riedificarli.
LorenzoJHWH Unius REI
LorenzoJHWH Unius REI ha pubblicato un commento
2 ore fa

Salmo 27 (28) Supplica e ringraziamento, Di Davide (UNIUS REI: lorenzoJHWH). A te grido, Signore, mia roccia, con me: tu non tacere: se tu non mi parli, sono come chi scende nella fossa. Ascolta la voce della mia supplica, quando a te grido aiuto, quando alzo le mie mani, verso il tuo santo tempio. Sia benedetto il Signore, che ha dato ascolto alla voce della mia supplica. Il Signore è mia forza e mio scudo, in lui ha confidato il mio cuore. Mi ha dato aiuto: esulta il mio cuore, con il mio canto voglio rendergli grazie. Forza è il Signore per il suo popolo, rifugio di salvezza per il suo consacrato. Salva il tuo popolo e benedici la tua eredità, sii loro pastore e sostegno per sempre.
ImJesusChristMessiah
ImJesusChristMessiah ha pubblicato un commento
2 ore fa

[i am Unius REI: universal brotherhood] Salmo 28 (29) Proclamazione della sovranità, del Signore, Date al Signore, figli di Dio, date al Signore gloria e potenza. Date al Signore la gloria del suo nome, prostratevi al Signore nel suo atrio santo. ALLELUIA.. La voce del Signore è sopra le acque, tuona il Dio della gloria, il Signore sulle grandi acque. La voce del Signore è¨ forza, la voce del Signore è¨ potenza. La voce del Signore schiantai cedri, schianta il Signore i cedri del Libano. Fa balzare come un vitello il Libano, e il monte Sirion come un giovane bufalo.
ImJesusChristMessiah
ImJesusChristMessiah ha pubblicato un commento
2 ore fa

[i am Unius REI: universal brotherhood] Salmo 28 (29) Proclamazione della sovranità, del Signore, Date al Signore, figli di Dio, date al Signore gloria e potenza. Date al Signore la gloria del suo nome, prostratevi al Signore nel suo atrio santo. ALLELUIA.. La voce del Signore saetta fiamme di fuoco, la voce del Signore scuote il deserto, scuote il Signore il deserto di Kades. La voce del Signore provoca le doglie alle cerve. e affretta il parto delle capre. Nel suo tempio tutti dicono:" alleluia, holy, sant! Gloria!". Il Signore è seduto sull'oceano del cielo, il Signore siede re per sempre. Signore darà: potenza al suo popolo, il Signore benedirà, il suo popolo con la pace.
UniusRei1
UniusRei1 ha pubblicato un commento
2 ore fa

[[hell trembles: Unius REi is the law of retaliation!] Salmo 34 (35). Il Signore salva nella persecuzione. Di Davide a Unius REI]]. Signore, accusa chi mi accusa, combatti chi mi combatte. Afferra scudo e corazza, e sorgi in mio aiuto. Impugna lancia e scure contro chi mi insegue; dimmi: "Sono io la tua salvezza". Siano svergognati e confusi, quanti attentano alla mia vita; retrocedano e siano umiliati, quanti tramano la mia sventura. Siano come pula al vento e l'angelo del Signore li disperda; la loro strada sia buia e scivolosa, quando l'angelo del Signore li insegue. Poiché senza motivo mi hanno teso una rete, senza motivo mi hanno scavato una fossa. Li colga una rovina improvvisa, li catturi la rete che hanno teso, e nella rovina siano travolti. Ma l'anima mia esulterà nel Signore. e gioirà per la sua salvezza.
UniusRei1
UniusRei1 ha pubblicato un commento
2 ore fa

[[hell trembles: Unius REi is the law of retaliation!] Salmo 34 (35). Il Signore salva nella persecuzione. Di Davide a Unius REI]]. Tutte le mie ossa dicano: "Chi è come te, Signore, che liberi il povero dal più forte, il povero e il misero da chi li rapina?". Sorgevano testimoni violenti, mi interrogavano su ciò che ignoravo, mi rendevano male per bene: una desolazione per l'anima mia. Ma io, quand'erano malati, vestivo di sacco, mi affliggevo col digiuno, la mia preghiera riecheggiava nel mio petto. Accorrevo come per un amico, come per un mio fratello, mi prostravo nel dolore come in lutto per la madre. Ma essi godono della mia caduta, si radunano, si radunano contro di me per colpirmi di sorpresa. Mi dilaniano di continuo, mi mettono alla prova, mi coprono di scherni; contro di me digrignano i loro denti. Fino a quando, Signore, starai a guardare?
UniusRei1
UniusRei1 ha pubblicato un commento
2 ore fa

[[hell trembles: Unius REi is the law of retaliation!] Salmo 34 (35). Il Signore salva nella persecuzione. Di Davide a Unius REI]]. Libera la mia vita dalla loro violenza, dalle zanne dei leoni l'unico mio bene. Ti renderò grazie nella grande assemblea, ti loderò in mezzo a un popolo numeroso. Non esultino su di me i nemici bugiardi, non strizzino l'occhio quelli che, senza motivo, mi odiano. Poiché essi non parlano di pace; contro gente pacifica tramano inganni. Spalancano contro di me la loro bocca; dicono: "Bene! I nostri occhi hanno visto!". Signore, tu hai visto, non tacere; Signore, da me non stare lontano. Déstati, svégliati per il mio giudizio, per la mia causa, mio Dio e Signore! Giudicami secondo la tua giustizia, Signore, mio Dio, perché di me non debbano gioire. Non pensino in cuor loro: "È ciò che volevamo!". Non dicano: "Lo abbiamo divorato!".
UniusRei1
UniusRei1 ha pubblicato un commento
2 ore fa

[[hell trembles: Unius REi is the law of retaliation!] Salmo 34 (35). Il Signore salva nella persecuzione. Di Davide a Unius REI]]. Sia svergognato e confuso chi gode della mia rovina, sia coperto di vergogna e disonore chi mi insulta. Esulti e gioisca chi ama il mio diritto, dica sempre: "Grande è il Signore, che vuole la pace del suo servo". La mia lingua mediterà la tua giustizia, canterà la tua lode per sempre.
UniusRei1
UniusRei1 ha pubblicato un commento
2 ore fa

[i am Unius REI: trembles hell!] Salmo 35 (36) La malizia del malvagio e la bontà di Dio! Al maestro del coro. Di Davide (Unius REI), servo del Signore. Oracolo del peccato, nel cuore del malvagio: non c'è paura di Dio davanti ai suoi occhi; perché egli s'illude con se stesso, davanti ai suoi occhi, nel non trovare la sua colpa e odiarla. Le sue parole sono cattiveria e inganno, rifiuta di capire, di compiere il bene. Trama cattiveria nel suo letto, si ostina su vie non buone, non respinge il male. Signore, il tuo amore è nel cielo, la tua fedeltà fino alle nubi, la tua giustizia è come le più alte montagne, il tuo giudizio come l'abisso profondo: uomini e bestie tu salvi, Signore.
UniusRei1
UniusRei1 ha pubblicato un commento
2 ore fa

[i am Unius REI: trembles hell!] Salmo 35 (36) La malizia del malvagio e la bontà di Dio! Al maestro del coro. Di Davide (Unius REI), servo del Signore. Oracolo del peccato, nel cuore del malvagio: Quanto è prezioso il tuo amore, o Dio! Si rifugiano gli uomini all'ombra delle tue ali, si saziano dell'abbondanza della tua casa: tu li disseti al torrente delle tue delizie. È in te la sorgente della vita, alla tua luce vediamo la luce. Riversa il tuo amore su chi ti riconosce, la tua giustizia sui retti di cuore. Non mi raggiunga il piede dei superbi e non mi scacci la mano dei malvagi. sono caduti i malfattori: abbattuti, non possono rialzarsi.
HolyJHWHsanto
HolyJHWHsanto ha pubblicato un commento
3 ore fa

Now, we see how your god satanallah, jhwh666owl ja bull on "marduk, be able to deliver you from my hands! adesso, noi vediamo, come il vostro dio satanallah, jhwh666owl ja bull on" marduk, potrà liberare voi dalle mie mani! Ahora, vemos cómo su dios satanallah, jhwh666owl ja toro "Marduk, se podrá librar de mis manos! איצט, מיר זען ווי דיין גאָט סאַטאַנאַללאַה, דזשהווה666אָוול און ביק אויף "מאַרדוק, קענען צו באַפרייַען איר פון מיין הענט! Maintenant, nous voyons comment votre dieu satanallah, jhwh666owl ja taureau "Marduk, être en mesure de vous délivrer de mes mains! Tani, ne shohim se si satanallah, Perëndia juaj, jhwh666owl JA dem mbi "Marduk, të jetë në gjendje t'ju çlirojë nga duart e mia! الآن، ونحن نرى كيف إلهكم satanallah، jhwh666owl JA الثور على "مردوخ، تكون قادرة على تقديم لكم من يدي!
HolyJHWHsanto
HolyJHWHsanto ha pubblicato un commento
3 ore fa

[io sono la legge del Taglione]: anche questo è nella vostra legge! quindi è la vostra legge che vi condanna! [io sono la legge del Taglione]: anche questo è nella vostra legge! quindi è la vostra legge che vi condanna! [Je suis la loi du talion]: c'est dans votre droit! si c'est votre droit, qui vous condamne! [Yo soy la ley del talión]: esto es en su ley! por lo que es la ley, que condena! [Ik ben de wet van vergelding]: dit is in uw wet! dus het is uw recht, dat je veroordeelt! [I am the law of retaliation]: this is in your law! so it is your law, that condemns you!
HolyJHWHsanto
HolyJHWHsanto ha pubblicato un commento
3 ore fa

@ sharia caliphate, 332 IMF Pharisees: Masons, NWO masonic system: 666, NAZI worldwide Bildenberg for Satan vs, all my enemies ----- murderers! this is the truth, you are the racist criminals: hardened, for the destruction of the hope of Israel (the Jewish-Christian civilization)! and since you refuse you, in your wickedness, I now begin to kill you! @sharia caliphate, 332 IMF farisei: massoni, NWO 666, NAZI worldwide for satana: vs, tutti i miei nemici ----- assassini! questa è la verità, voi siete i criminali razzisti: incalliti, per la distruzione della speranza di Israele (la civiltà ebraico-cristiana)! e poiché voi vi ostinate, nella vostra malvagità: io ora incomincio ad uccidervi!
dominusUniusRei
dominusUniusRei ha pubblicato un commento
5 ore fa

I never said: "I am right, because I'm always right!" I have always shown my arguments! so, who is, at this time, so criminal, as to make a criminal criticism, against me, without motivation? after all, you have your 666 apes of Satan, and they can lead: to me, your claims .. otherwise, be silent dogs! dopotutto, voi avete le vostre 666 scimmie di satana, e loro possono: portare: a me, le vostre contestazioni.. altrimenti, tacete cani!
dominusUniusRei
dominusUniusRei ha pubblicato un commento
5 ore fa

[sorry, but I'm not: for sideskirts: and pants too tight!] INDONESIA, Central Java: fatwa against Catholic schools, "forbidden" to Muslims[] [@ARAB LEAGUE: have to resign! a fatwa against your Islamists? it is essential!]. 06/14/2013 13:15[] In a "controversial" statement, the local Ulema Council in Tegal said that such schools are haram, "morally unsound." Politics and local authorities have fuelled the controversy for electoral advantage. However, the families of Muslim students have defended the schools, claiming the right to free choice in matters of education. Jakarta (AsiaNews) - The powerful Indonesian Ulema Council (MUI) has come out against Catholic schools in Tegal District, Central Java province, issuing a "controversial" a fatwa that has sparked reactions and protests. For MUI leaders, such schools are "haram",
dominusUniusRei
dominusUniusRei ha pubblicato un commento
5 ore fa

[sorry, but I'm not: for sideskirts: and pants too tight!] INDONESIA, Central Java: fatwa against Catholic schools, "forbidden" to Muslims[] [@ARAB LEAGUE: have to resign! a fatwa against your Islamists? it is essential!]. "morally unsound" for young Muslim pupils despite the fact that they score high for the quality of the education they provide and have as a consequence attracted a large number of non-Christians. In so doing, they have opened up a new fault line after their recent attack against Miss World Contest; this in the world's most populous Muslim nation, where Catholics are a small but significant presence. For the schools, the fatwa is a great blow, coming in the wake of attacks from Muslim extremists and local governments that included threats of closure that were however eventually dropped. The Ulema Council has often intervened to enforce orthodox views about Muslim precepts,
dominusUniusRei
dominusUniusRei ha pubblicato un commento
5 ore fa

[sorry, but I'm not: for sideskirts: and pants too tight!] INDONESIA, Central Java: fatwa against Catholic schools, "forbidden" to Muslims[] [@ARAB LEAGUE: have to resign! a fatwa against your Islamists? it is essential!]. such as how to butcher animals or uphold Islamic mores. However, in this case the motivation behind MUI's stance is "political" in nature. It follows appeals by local authorities to force Catholic schools to teach the Muslim religion to its non-Christian pupils. Harun Abdi Manaf, MUI leader in Tegal, said that the council went through "lengthy discussions" and that a "decision was taken in April" to issue "a fatwa destined for the parents" of Muslim pupils, telling them not to send their children to Catholic schools. He explicitly referred to Catholic schools in Tegal and Pemalang, which have been under the threat of closure because they opposed a government order that requires them to reach Islam.
dominusUniusRei
dominusUniusRei ha pubblicato un commento
5 ore fa

[sorry, but I'm not: for sideskirts: and pants too tight!] INDONESIA, Central Java: fatwa against Catholic schools, "forbidden" to Muslims[] [@ARAB LEAGUE: have to resign! a fatwa against your Islamists? it is essential!]. In addition to Mgr Julianus Sunarko, bishop of Purwokerto, many Muslim families have come to the defence of the two schools, claiming their right to a quality education. In fact, many schools run by nuns, priests and lay Catholics offer such excellence in education that they are sought after by non-Christians. However, government authorities have tried too often to exert some form of control (however small) over these schools. The demand to have Islam included in the curriculum has thus become a rallying point to gain Islamist political and electoral support. Indeed, Indonesian authorities in recent years have repeatedly given in to MUI's pressures.
dominusUniusRei
dominusUniusRei ha pubblicato un commento
5 ore fa

[sorry, but I'm not: for sideskirts: and pants too tight!] INDONESIA, Central Java: fatwa against Catholic schools, "forbidden" to Muslims[] [@ARAB LEAGUE: have to resign! a fatwa against your Islamists? it is essential!]. For example in Aceh, a province run by Islamic radicals, women are not allowed to wear tight pants or skirts. In March 2011, MUI also lashed out at the flag raising "because Mohammed never did it". Before that, it had launched anathemas against Facebook for its "amoral" nature, as well as yoga, smoking and voting rights, in particular for women. See also: 06/16/2006 SOUTH KOREA. Christian groups claim right to manage their own schools. 03/10/2010 INDONESIA. Indonesian Islamic organization issues a fatwa against smoking. 02/08/2011 INDONESIA.
dominusUniusRei
dominusUniusRei ha pubblicato un commento
5 ore fa

[sorry, but I'm not: for sideskirts: and pants too tight!] INDONESIA, Central Java: fatwa against Catholic schools, "forbidden" to Muslims[] [@ARAB LEAGUE: have to resign! a fatwa against your Islamists? it is essential!]. Central Java: Thousands of Muslims attack three churches, an orphanage and a Christian centre. 04/02/2011 INDONESIA. Indonesian Catholics raise money through Facebook to treat the poor. 02/08/2010 INDONESIA. Bekasi, anti-Christian persecution continues. A Protestant church targeted. [sorry, but I'm not: for sideskirts: and pants too tight!] [sorry, ma io sono contrario: alle minigonne: ed ai pantaloni troppo attillati!] [désolé, mais je ne suis pas: pour jupes latérales, et un pantalon trop serré!] L'Indonésie, Central Java: fatwa contre: les écoles catholiques, «interdit» aux musulmans [] [@ LIGUE ARABE: avoir à démissionner! une fatwa contre les islamistes? il est essentiel!].
dominusUniusRei
dominusUniusRei ha pubblicato un commento
5 ore fa

sorry, ma non è colpa mia, se, i vostri sacerdoti voodoo, di questa pagina, loro non sono capaci di difendere il loro satana: contro: di me!


the powerful of this world of shit, I know Been are: pieces of shit, against, each other, Which, they can no have: longer trust: each other, if Saudi Arabia does not want to be invaded by Iran, and the United Nations do not want to do new world War, must Necessarily come to me, and also in. a hurry! because you think, that I am not able to hug me: with Rothschild and the King Saudi Arabia? you are very much mistaken!

the powerful of this world of shit, so are been: pieces of shit, against, each other, which I can no longer trust: each other, if Saudi Arabia does not want to be invaded by Iran, and the United Nations do not want to do new world War, must necessarily come to me, and also in a hurry! i potenti di questo mondo di merda, sono stati cosi pezzi di merda uno contro l'altro, che, non posso più fidarsi uno dell'altro, se l'Arabia Saudita non vuole essere invaso dall'Iran, e le Nazioni non vogliono fare la guerra mondiale, devono per forza venire da me, ed anche in fretta!

perché voi pensate, che, io non sono capace di abbracciarmi: con Rothschild: e con il King Saudi Arabia? voi siete in grande errore!

06/13/2013 14:46. VATICAN. [[For Pope, whoever curses, "deserves hell!". but, Unius REI has love for all!]]. At Mass this morning, Francis once again slammed those who speak ill of others, who get angry" because "when we denigrate another person it is because we are unable to grow up and need to belittle others, to feel more important". Vatican City (AsiaNews) - "'[P]rune' our tongues a little, 'prune' the comments that we make of others and the outbursts that lead us to easy anger or insult," Pope Francis said in this morning's Mass in the Domes Sanctae Marthae. With a feeling of "homesickness for Argentina" because of the presence of many staff members of the embassies and consulates of Argentina to Italy and FAO, the Holy Father criticised those who engage in idle talk and speak ill of others.
HolyJHWHsanto
HolyJHWHsanto ha pubblicato un commento
8 ore fa

[[For Pope, whoever curses, "deserves hell!". but, Unius REI has love for all!]].In May, the pontiff had slammed "misinformation, libel and slander". Now, citing Jesus, he said that whoever curses, deserves hell. He said so, Vatican Radio reported, as he commented words Jesus spoke to the Apostles after the Beatitudes, when he asserted that he had not come to end the Law of Moses. Pope Francis warned that anyone who "enters Christian life" will have "greater demands made of them than others", not "greater advantages". He said Jesus mentions some of these demands, in particular the problem of "bad relations among brethren". If our heart harbours "bad feelings" towards our brothers, the Pope explained, "something is not working and we must convert, we must change." For him, "anger towards a brother is an insult, it's something almost deathly; it kills him."




06/14/2013 13:15
VATICAN - ANGLICAN
Pope meets Anglican Primate: together to defend life, social justice and Christians in Syria
Francis receives Archbishop Welby. In our history "painful moments", now on the road to unity. And if "have emerged greater difficulties than those that one could imagine," in the theological dialogue there are "cordial relations and everyday coexistence" that allow us to move forward.

Vatican City (AsiaNews) - The "journey of rapprochement and fraternity" that the Church of England and the Church of Rome are undertaking, after a history of relations that has been "long and complex, and not without pain", is marked both by he theological dialogue and collaboration " n a world that seems at times to call into question some of the foundations of society, such as respect for the sacredness of human life or the importance of the institution of the family built on marriage,". There is also the shared commitment to greater social justice, to an economic system that places itself at the service of man and to the common good and the search for a peaceful solution to the Syrian conflict, which allows the Christian minority to gift the peace of which they are bearers.

What approaches Catholics and Anglicans, but also the differences that still exist were indicated by Pope Francis who this morning met with the Archbishop of Canterbury and Primate of the Anglican Communion, Justin Welby. Their meeting was articulated, including a private audience at the library, official speeches and the exchange of gifts, and finally a moment of prayer in the Redemptoris Mater chapel.

The relations between Anglicans and Catholics experienced a breakthrough with the "historic meeting", recalled by the Pope, between Paul VI and Archbishop Michael Ramsey in 1966. Since then, the "journey of rapprochement and fraternity" was brought about "both via theological dialogue, through the work of the Anglican-Roman Catholic International Commission, and via the growth of cordial relations at every level through shared daily lives in a spirit of profound mutual respect and sincere cooperation", "even when difficulties have arisen in our theological dialogue that were greater than we could have foreseen at the start of our journey". The presence of the Catholic Archbishop of Westminster Vincent Nichols, who accompanied the visit of Welby, was also significant. For his part, while not hiding the differences between Anglicans and Catholics, the Anglican primate, he added, quoting Benedict XVI, that the "goal is great enough to justify the effort of the journey."

In his speech, the Pope also recalled Welby's intervention " to find a peaceful solution to the Syrian conflict such as would guarantee the security of the entire population, including the minorities, not least among whom are the ancient local Christian communities. As you yourself have observed, we Christians bring peace and grace as a treasure to be offered to the world, but these gifts can bear fruit only when Christians live and work together in harmony. This makes it easier to contribute to building relations of respect and peaceful coexistence with those who belong to other religious traditions, and with non-believers".

"As even as we speak - said the Anglican primate - our brothers and sisters in Christ suffer terribly from violence, oppression and war, from bad government and unjust economic systems. If we are not their advocates in the name of Christ, who will be?".

In the words of Francis, "the sincere efforts the Church of England has made to understand the reasons that led my Predecessor, Pope Benedict XVI, to provide a canonical structure able to respond to the wishes of those groups of Anglicans who have asked to be received collectively into the Catholic Church: I am sure this will enable the spiritual, liturgical and pastoral traditions that form the Anglican patrimony to be better known and appreciated in the Catholic world",  is also a positive sign on the journey,

"Today's meeting - said the Pope - Today's meeting is an opportunity to remind ourselves that the search for unity among Christians is prompted not by practical considerations, but by the will of the Lord Jesus Christ himself, who made us his brothers and sisters, children of the One Father. Hence the prayer that we make today is of fundamental importance.. This prayer gives a fresh impulse to our daily efforts to grow towards unity, which are concretely expressed in our cooperation in various areas of daily life."

"The unity we so earnestly long for is a gift that comes from above and it is rooted in our communion of love with the Father, the Son and the Holy Spirit. As Christ himself promised, "where two or three are gathered in my name, there am I in the midst of them" (Mt 18:20). Let us travel the path towards unity, fraternally united in charity and with Jesus Christ as our constant point of reference. In our worship of Jesus Christ we will find the foundation and raison d'être of our journey.".